Η σημασία ενός καλού αρώματος σε ένα καζίνο.
Εάν υπάρχει μια βιομηχανία που γνωρίζει τη δύναμη ενεργοποίησης των ανθρώπινων αισθήσεων, είναι η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών. Τα φώτα που αναβοσβήνουν και οι παλμικοί ήχοι κάνουν τους παίκτες να γοητεύονται σε έναν θάλαμο ηχητικών ερεθισμάτων.
Ήταν στα μέσα της δεκαετίας του 1990 που τα καζίνο άρχισαν να εφαρμόζουν στρατηγικές μάρκετινγκ αρώματος.
Ήξεραν ότι έπρεπε να καταπολεμήσουν τις μυρωδιές. Είναι εύκολο να παγιδευτεί ο καπνός και η μυρωδιά του σώματος στην αίθουσα παιχνιδιών. Αλλά το άρωμα ενός καζίνο είναι κάτι περισσότερο από το άρωμα, και αυτές οι εγκαταστάσεις σύντομα συνειδητοποίησαν ότι θα μπορούσαν να προχωρήσουν πολύ περισσότερο.
Τα ανθρώπινα όντα είναι πιο δεκτά όταν και οι πέντε αισθήσεις διεγείρονται ταυτόχρονα. Όσο περισσότερες αισθήσεις ενεργοποιούνται ταυτόχρονα, τόσο περισσότεροι επισκέπτες θα ασχοληθούν με μια μάρκα αυτή τη στιγμή.
Ενθαρρύνοντας την αίσθηση της μυρωδιάς των παικτών, το οσφρητικό μάρκετινγκ βελτιώνει την εμπειρία παιχνιδιού για τους παίκτες και δίνει στα καζίνο έναν νέο τρόπο δημιουργίας μιας αξέχαστης εμπειρίας για τους καλεσμένους τους.
Τα καζίνο πάντα προσπαθούσαν να δημιουργήσουν μια εμπειρία για τους παίκτες τους. Καταλαμβάνουν έναν μοναδικό χώρο στη βιομηχανία ψυχαγωγίας. Δεν είναι απλώς μια παράσταση, είναι μια εμπειρία.
Με την υιοθέτηση μιας αρωματικής στρατηγικής μάρκετινγκ, τα καζίνο κατάφεραν να δημιουργήσουν περιβάλλοντα που προσφέρονται για την εμπειρία παιχνιδιού.
Η μυρωδιά μάρκετινγκ έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο που οι μάρκες συνδέονται με τους πελάτες τους. Τα καζίνο έχουν μια μοναδική ευκαιρία να αξιοποιήσουν τη δύναμη της μάρκας με αρώματα.
Δεδομένου ότι το περιβάλλον στα καζίνο είναι ήδη πολύ ενθαρρυντικό, μια στρατηγική μάρκετινγκ αρώματος θα έχει ακόμη μεγαλύτερο αντίκτυπο. Τα καζίνο μπορούν να φτάσουν στους παίκτες τους σε βαθύ ένστικτο επίπεδο αγγίζοντας απευθείας το κέντρο ευχαρίστησης του εγκεφάλου μέσω της μυρωδιάς.
Η μυρωδιά σχετίζεται στενά με τις αναμνήσεις. Και οι αναμνήσεις που σχετίζονται με το άρωμα τείνουν να έχουν περισσότερη δύναμη παραμονής στον εγκέφαλό μας από τις αναμνήσεις χωρίς σχετικό άρωμα.
Μια αρωματική στρατηγική μάρκετινγκ επιτρέπει σε ένα καζίνο να παραμείνει με τους παίκτες του πολύ μετά την αναχώρησή τους. Η δύναμη του αρώματος βοηθά τους παίκτες να θυμούνται όχι μόνο τη συγκίνηση του παιχνιδιού, αλλά και τη συγκίνηση του παιχνιδιού σε ένα συγκεκριμένο καζίνο.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την απολύμανση χώρων, αρωμάτων και διαχυτών επισκεφθείτε τη σελίδα μας
Κατεβάστε το ενημερωτικό έντυπο:https://www.netprofessional.gr/…/ProspectWeb_Scent…
Δείτε το κόστος των συσκευών στο website μας:https://www.netprofessional.gr/…/aromatismos-eknefosis…
* Υπάρχει δυνατότητα ετήσιου συμβολαίου με δυνατότητα χρησιδανεισμού σε περιοχές που καλύπτουν οι αντιπρόσωποι της Netprofessional & Scent Aroma
Εαν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε ή να δείτε της συσκευές αρωματισμού που μπορούν να αρωματίσουν μεγάλους και ενιαίους χώρους πολύ οικονομικά.
#Cazino
#Καζίνο
#Καζινο
#ΟΠΑΠ
#Τζόκερ
#ΛΟΤΟ
#Πρακτορεία
#Πρακτορεία_ΟΠΑΠ
#Πρακτορείο
#τυχερά_παιχνίδια
#τυχερα_παινιδια
#Τυχερο_παιχνιδι
#Παιχνίδια_τυχερα
#Τζογος
#Tzogos
#Τζόγος
#Cazino_Λουτρακίου
#Cazino_Hayat
#Cazino_Regency_Casino_Thessaloniki
#Regency_Casino_Thessaloniki
#Καζίνο_Αθήνα
#Καζίνο_Θεσσαλονίκη
#Καζίνο_Πάτρας
#Καζίνο_Κρήτης
#Club_Hotel_Casino_Loutraki
#Regency_Casino_Mont_Parnes
#Play_Opap_Heraklio
#Play_Opap
#RETHYMNO_SLOT_MACHINE_CASINO
#PLAY_OPAP_XANIA
#Play_Opap_Thessaloniki
#Play_Opap_Athina
#Play_Opap_Patra
#Play_Opap_Kriti
#Play_Opap_Kozanis
#Play_Opap_Edessa
#Play_Opap_Mykonos
#Cazino_Mykonos
#Play_Opap_Kerkiras
#Play_Opap