Ποια είναι η εμπορική εφαρμογή του αρωματικού μάρκετινγκ ?
Στην πραγματικότητα, πολλοί άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν τη βιομηχανία αρωμάτων, φτάνουμε στο απλό επόμενο άρωμα είναι από την οποία η βιομηχανία αυξάνεται, Το πρωταρχικό που πρέπει να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε με Netprofessional & Scent Aroma , κορυφέα εταιρεία μάρκετινγκ αρωματισμου, να σας δημιουργήσει ένα άρωμα για εσας , το μάρκετινγκ άρωμα έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως σε ξενοδοχεία, εμπορικά κέντρα, ψυχαγωγικούς χώρους, κοσμηματωπολεία , καταστήματα ρούχων & παπουτσιών, εμπορικά ακίνητα, σπίτι, και σε πολλές βιομηχανίες εταιρείες βιομηχανικών ειδών. Ο Αμερικανός μελετητής Mitchell πρότεινε ότι η χρήση του αρώματος από τους εμπόρους επικεντρώνεται κυρίως στα δύο ακόλουθα επίπεδα: Πρώτον, ο συνδυασμός των χαρακτηριστικών του προϊόντος, η επιλογή του προϊόντος και η δοκιμή με το μάρκετινγκ αρωμάτων. Ορισμένες επιχειρήσεις προωθούν την επιθυμία των καταναλωτών να αγοράζουν βελτιστοποιώντας το άρωμα των προϊόντων τους. Για παράδειγμα, σε καθημερινά προϊόντα φροντίδας του δέρματος για να προσθέσετε φρούτα, λουλούδια άρωμα, να προκαλέσει την ειδική κατάσταση συναισθηματική κατάσταση του καταναλωτή. Η Starbucks, η οποία είναι γνωστή για την εμπορική εμπειρία της, απαιτεί γεύση και άρωμα καφέ.
Δεύτερον, το περιβάλλον μάρκετινγκ και πωλήσεων αρωμάτων συνδυάζεται. Για ορισμένα προϊόντα ή υπηρεσίες χωρίς ιδιαίτερη οσμή, όπως ρούχα, ξενοδοχεία, τράπεζες κ.λπ., οι έμποροι μπορούν να βρίσκονται στο λιανικό περιβάλλον ψεκάζοντας ένα συγκεκριμένο άρωμα, δημιουργώντας μια αντίστοιχη ιδανική ατμόσφαιρα για ψώνια, προκειμένου να βελτιωθεί η αναγνώριση της ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών και Logo της μάρκας ,με αυτών το τρόπο έτσι να επιτύχει το στόχο της προώθησης των πωλήσεων. Για παράδειγμα, το Royal Hotel του 1996 άνοιξε στην Οσάκα της Ιαπωνίας, με τη μυρωδιά της οροφής να θυμίζει την ατμόσφαιρα της Μεσογείου. Ο Thomas Picker, ένας λιανοπωλητής πολυτελείας στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχει επίσης αναπτύξει ένα εξατομικευμένο προσκοπικό άρωμα, τοποθετώντας έναν εκλεπτυσμένο άρωμα στη Νέα Υόρκη, το Σαν Φρανσίσκο, την Βοστώνη, στα νεα καταστήματα του Σαν Φρανσίσκο όταν οι πελάτες μπαίνουν στο κατάστημα, η συσκευή εκπέμπει μια νέα, καθαρή βαμβακερή αίσθηση. Και αυτό το είδος της οσφρητικής απόλαυσης επίκτητα δημιουργεί Scent Marketing της επιχείρησης του, ετσι αφήνει τον πελάτης κάνει ευχάριστα σε ένα όμορφο περιβάλλον με ελκυστική αίσθηση της αγορές η υπηρεσίες που θέλει καθώς ταυτόχρονα αυτή η αίσθηση αντιγράψετε στο νευρικό σύστημα, Ταυτίζοντας αυτό που κάνει εκείνη τη στιγμή με το άρωμα που του προσθέτετε. Με αυτό το τρόπο θα ανακαλέσει το εμπορικό σήμα πολύ πιο γρήγορα και θα σας θυμάστε για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Το Scent Marketing & Scent Branding είναι αυτό που θα σας δώσει αυτό που πάντα επιθυμούσατε για το κατάστημα σας.
Δοκιμάστε το !!